Βρείτε μας στο Facebook!

Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

Καλές γιορτές



Το  ammoudia-fc.blogspot.com θα κινηθεί σε πολύ... χαλαρούς ρυθμούς το επόμενο δεκαήμερο γι'αυτό σας εύχεται από τώρα καλές γιορτές!Διαβάστε τι (δεν) θα διαβάσετε μέσα στις επόμενες ημέρες και πότε ξαναπιάνουμε...
δουλειά.

Αγαπητοί μου φίλοι και εχθροί, με μεγάλη χαρά μετά το κλείσιμο του πρωταθλήματος για τον χειμώνα ,καθώς η ομάδα μας βρίσκεται στην πρώτη 4αδα του Α' Ερασιτεχνικού Πρωταθλήματος Ε.Π.Σ Σερρών και μετά από μία πολύ ''φορτωμένη'' περίοδο, ήρθε η ώρα το  ammoudia-fc.blogspot.com να πάρει μερικές... ανάσες!

Φτάνουμε στο τέλος του 2011 και θεωρώ πως το μπλογκ τα πήγε αρκετά καλά μέσα σε αυτή τη χρονιά.Από τη μεριά μου έκανα ότι ήταν δυνατό για να ικανοποιήσω όλους εσάς που διαβάζετε καθημερινά αυτήν εδώ τη σελίδα και εσείς από την πλευρά σας, με τις επισκέψεις, τα σχόλια και τα καλά σας λόγια, μου δείξατε ότι η προσπάθειά μου άξιζε τον κόπο.

Επειδή όμως... άνθρωπος είμαι και εγώ και θέλω λίγη ξεκούραση και γέμισμα στις μπαταρίες μου, αποφάσισα για ένα δεκαήμερο, από αύριο έως και των Φώτων, να χαλαρώσω λίγο.Έτσι, μέχρι και τις 7 Ιανουαρίου, οπότε σκοπεύω να επανέλθω, η αγαπημένη σας σελίδα δεν θα έχει κανονική ροή ειδήσεων.

Βέβαια, για μερικές περιπτώσεις θα κάνουμε κάποιες εξαιρέσεις.Για παράδειγμα, θα σας ενημερώσουμε για ξαφνικά φιλικά και αλλαγές στο πρόγραμμα προετοιμασίας των γιωρτών.Αν γίνει κάποια μεταγραφή θα σας το πούμε, έστω και μέσω της σελίδας μας στο facebook.

Μέχρι την 07/01/12, λοιπόν, σας εύχομαι ολόψυχα να περάσετε πανέμορφα τις γιορτές σας!Να δώσετε περισσότερη σημασία στα άτομα που σας αγαπάνε και να θυμάστε πάντα πως τα καλύτερα δώρα δεν είναι υλικά.Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και πάλι για την στήριξή σας στο ammoudia-fc.blogspot.com.Τα λέμε...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου